وبلاگicon
جامعه ی من
جامعه ی من
مشکلات جامعه 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جامعه من و آدرس jameaiman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 توزيع نظر پاسخگويان درباره مهمترين مشكل جامعه

بر اساس نظرسنجي يك مركز علمي معتبر، در يك جامعه آماري بالغ بر سيزده هزار نفر از مردم كشور از سي شهر مختلف مهمترين مشكل جامعه اينگونه دانسته شده است.

بيكاري 49%
مشكلات اقتصادي 13%
تورم و گراني 6/12%
اعتياد 4/4%
مشكلات جوانان 4/4%
مشكلات فرهنگي 6/3%
فساد اخلاقي 6/1%
مسكن 4/1%
مشكلات سياسي 1%
ساير (اطلاع رساني به رسانه ها، ضعف مديريت، بي اهميت بودم مردم…) 5/6%
نمي دانم 9/1%
اظهار نشده 6/0%

نكته جالب در ميزان نقش اندك مسايل سياسي است كه بخش وسيعي از انرژي مفيد و سازنده و سرمايه هاي فكري و مادي كلاني صرف اينگونه مسايل مي شود. و ديگر اينكه نه تنها مردم اهميت چنداني به مشكلات سياسي نمي دهند بلكه مهمترين مشكل سياسي جامعه را بي توجهي مسوولان به منافع مردم و باندبازي و جناح بندي هاي سياسي مي داند.
نظر شما چيست؟

منبع:iranianboy.persianblog.ir



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:مشکلات, جامعه ,از ,دید ,گاه ,جامعه,, ] [ 13:39 ] [ مصطفی بهرامی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





  • بک لینک
  • نرم افزار های موبایل